Πόσες καταγγελίες χρειάζονται για να κλείσει το παράρτημα του 12ου Νηπιαγωγείου (οδός Ταύρου 4) δίπλα στο βενζινάδικο;
Που πρέπει επιτέλους να αναζητηθούν ευθύνες που τα περισσότερα σχολικά κτίρια του Δήμου Βύρωνα είναι ακατάλληλα ή επικίνδυνα;
Το νηπιαγωγείο
λειτουργεί σε ένα παλαιό κτήριο που δεν είναι κατασκευασμένο για σχολική χρήση
και δεν πληροί όλες τις προϋποθέσεις για λειτουργία.
Προσφάτως πληροφορηθήκαμε ότι στον 1ο όροφο του κτιρίου εγκαταστάθηκε και σκακιστικός όμιλος.
Το χειρότερο όλων είναι ότι σε απόσταση 27 μέτρων βρίσκεται ένα πρατήριο
βενζίνης.
Σύμφωνα με το Π.Δ. 595/1984 - Όροι και
προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας πρατηρίων η απόσταση ενός
παιδικού σταθμού πρέπει να είναι 100 μέτρα (Απόσταση ασφαλείας από παιδικούς
σταθμούς, σχολεία, ναούς, κ.λπ. > 100 μ.: (άρθ. 4§ι))
Ενώ ο δήμος γνωρίζει τουλάχιστον από το 2016 οπότε και
το επισημάναμε ως συλλογικότητες πολιτών (αν και είναι κάτι γνωστό από την
δημιουργία του) ότι το κτήριο είναι ακατάλληλο.
https://vironastrigiro.blogspot.com/2016/08/4.html
Ωστόσο με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου 85
και 86 21-07-2020 κατά πλειοψηφία ενέκρινε την μετατροπή του από παιδικό σταθμό
σε νηπιαγωγείο.
Η εν λόγω απόφαση χωρίς να ελεγχθεί ούτε από το
υπουργείο το οποίο προχώρησε σε έκδοση του ΦΕΚ 3787 Β 2020 και επικύρωσε την
μετατροπή.
Οι ευθύνες του Δημοτικού Συμβουλίου είναι τεράστιες!
Το χειρότερο όλων είναι ότι με την απόφαση 86/2020 21/07/2020 του δημοτικού συμβουλίου για τη μεταφορά 2 τμημάτων του 4ου νηπιαγωγείου στο νηπιαγωγείο της Ταύρου, με μια εισήγηση με τον τίτλο «Γνωμοδότηση για την ανάληψη του κόστους λειτουργίας παραρτημάτων νηπιαγωγείων»
Δεν γνώριζαν ότι το κτίριο είναι ακατάλληλο; γιατί προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια; - Αν δεν το γνώριζαν τότε θα έπρεπε να είναι και δημοτικοί σύμβουλοι -
Φωνάζουμε από το 2016 ότι το κτίριο είναι ακατάλληλο γιατί βρίσκεται δίπλα σε βενζινάδικο, χωρίς να συγκινείται κάνεις. Πλέον το ποτήρι ξεχείλισε.
Προχωρήσαμε σε καταγγελία προς όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες και αναφέροντας της κατάσταση.
Καλούμε όλες τις δημοτικές παρατάξεις χωρίς να υπολογίσουν πολιτικό κόστος, να φέρουν το θέμα ακαταλληλότητας του κτιρίου όπου στεγάζεται το νηπιαγωγείο της Ταύρου στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Δεν μιλάμε για ένα κομμένο δέντρο ή ένα χαλασμένο πεζοδρόμιο, μιλάμε για ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ!
Ακολουθεί η καταγγελία που έχει αποσταλεί προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με συνημμένα τα δικαιολογητικά.
Με εκτίμηση
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ "ΒΥΡΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΓΥΡΩ"
https://vironastrigiro.
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
- ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
- Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε (ΠΡΩΗΝ ΟΣΚ)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Α' ΑΘΗΝΑΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ
Α.Τ. ΒΥΡΩΝΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας είχαμε απευθύνει με ημερομηνία 20-07-2020 περί ακαταλληλότητας κτηρίου στέγασης του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Βύρωνα
Την απάντηση σας με υπ' αρ. Πρωτοκόλλου 16959/A2/11-02-2021 εγγράφου σας με το οποίο μας γνωστοποιείτε περί των διαδικασιών επιλογής κτηρίων για την στέγαση σχολικών μονάδων.
Σύμφωνα με τις διατάξεις των α) Υ.Α. 168655/ΦΕΚ4519/τ.Β’/16-10-2018 και β) τα οριζόμενα στο άρθρο 94 παρ. 4 του Ν. 3852/ΦΕΚ 87 Α΄/2010, ο Δήμος Βύρωνα ενέκρινε με τις υπ' αρ. αποφάσεις 85/21-07-2020 και 86/21-07-2020 Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα το εν λόγω κτίριο, στην οδό Ταύρου 4 για την στέγαση του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Βύρωνα και αυτό εν συνεχεία επιλέχθηκε ως κατάλληλο από την επιτροπή η οποία συγκροτήθηκε σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 του ΦΕΚ Α / 3467 / 21-06-2006
"Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης συγκροτεί Επιτροπή για την καταλληλόλητα και επιλογή χώρων για την ανέγερση διδακτηρίων, καθώς και χώρων μετά κτηρίων κατάλληλων για στέγαση σχολικής μονάδας. Η Επιτροπή αποτελείται από τους: α) Τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού, ανάλογα με την προβλεπόμενη χρήση του υπό εξέταση ακινήτου, ως Πρόεδρο. Τον Πρόεδρο απόντα ή κωλυόμενο αναπληρώνει ο Διευθυντής της άλλης βαθμίδας εκπαίδευσης. β) Έναν πολιτικό μηχανικό ή αρχιτέκτονα μηχανικό ή τοπογράφο μηχανικό του Ο.Σ.Κ. Α.Ε. με τον αναπληρωτή του, ως μέλος. γ) Έναν εκπρόσωπο του οικείου δήμου ή κοινότητας με τον αναπληρωτή του, ως μέλος. δ) Έναν εκπρόσωπο της Υγειονομικής Υπηρεσίας του νομού με τον αναπληρωτή του, ως μέλος. ε) Έναν εκπρόσωπο της οικείας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας του νομού με τον αναπληρωτή του, ως μέλος"
Η ως άνω επιλογή κτηρίου επικυρώθηκε συνακολούθως με την έκδοση του ΦΕΚ 3787/Β/09-09-2020 Περί συστάσεως νηπιαγωγείων σε διάφορους δήμους μεταξύ αυτών και του Δήμου Βύρωνα.
Τότε κατ' αρχήν ο Δήμος Βύρωνα και κατά δεύτερον η ως άνω συσταθείσα επιτροπή παρέβλεψε κατά την επιλογή του κτηρίου τα κάτωθι πραγματικά δεδομένα όπως:
1) Προεδρικό Διάταγμα 595/1984, περί χωροθέτησης πρατηρίων καυσίμων
(Σε απόσταση 27 μέτρων από το Παράρτημα του 12ου Νηπιαγωγείου Βύρωνα, βρίσκεται ένα πρατήριο βενζίνης.
Σύμφωνα με το Π.Δ. 595/1984 - Όροι και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας πρατηρίων η απόσταση ενός παιδικού σταθμού πρέπει να είναι 100 μέτρα
(Απόσταση ασφαλείας από παιδικούς σταθμούς, σχολεία, ναούς, κ.λπ. > 100 μ.: (άρθ. 4§ι))
2) Προεδρικό Διάταγμα 71/1988 ΦΕΚ 32 ΤΕΥΧΟΣ Α/17-02-1988 - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ - Άρθρο 12
[Όπως αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε με τις:
α) Υ.Α. 81813/5428/1993 (ΦΕΚ 647 τ. Α’)
β) Υ.Α. 54229/2498/1994 (ΦΕΚ 312 τ. Β’)]
3) Προεδρικό Διάταγμα 71/1988 ΦΕΚ 32 ΤΕΥΧΟΣ Α/17-02-1988 - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ - Άρθρο 7
[Όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)]
που ορίζεται ως απόσταση των σχολικών κτιρίων από πρατήρια καυσίμων τα εκατό (100) μέτρα
4) καθώς και το με αρ. Πρωτ. 13899.Φ/701.1 Χ.Π.Ε 39718 / 20-10-2020 έγγραφο της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αθηνών περί παραβάσεων των μέτρων πυρασφάλειας στο κτίριο του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου επί της οδού Ταύρου 4.
Συνεπώς η Υπηρεσία σας και οι επί του θέματος συνεμπλεκόμενες Υπηρεσίες, οφείλουν να προχωρήσουν στην επαναξιολόγηση του εν λόγω κτηρίου ως κατάλληλο ή μη για την στέγαση του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Βύρωνα, καθώς επίσης και σε οποιεσδήποτε άλλες κατά νόμο ενέργειες, όπως για παράδειγμα η αναζήτηση τυχόν πειθαρχικών ευθυνών για όσους εμπλέκονται στην επιλογή του κτηρίου.
Επιπροσθέτως:
α) Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3230/2004, Φ.Ε.Κ.44Α/11-2-2004, αν η αίτηση μας έχει υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει μέσα σε 3 μέρες να τη διαβιβάσει στην αρμόδια υπηρεσία και να το γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο.
β) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν2690/ 1999 ΚΔΔ οι δημόσιες υπηρεσίες οφείλουν να απαντούν εντός 50 ημερών. Για τις υποθέσεις αρμοδιότητας περισσοτέρων υπηρεσιών, η προθεσμία των 50 ημερών παρατείνεται κατά 10 ακόμα ημέρες.
Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει εντός 5 ημερών πριν την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα τους λόγους καθυστέρησης, τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τα στοιχεία επικοινωνίας του και κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.
Συνημμένα:
1) Το με υπ' αρ. Πρωτοκόλλου 16959/A2/11-02-2021 έγγραφο σας
2) Η ΨΛΨΨΩ9Ε-ΠΞΘ - 85 - 2020 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα
3) Η 9ΒΗΘΩ9Ε-Ξ1Ξ -86 -2020 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα
5) ΦΕΚ 3787/Β/2020 - Περί συστάσεως νηπιαγωγείων, μεταξύ αυτών και του επίμαχου στον Δήμου Βύρωνα
6) Προεδρικό Διάταγμα 595/1984, περί χωροθέτησης πρατηρίων καυσίμων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου