Σελίδες

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Η νέα πλατφόρμα αναφοράς προβλημάτων και η διοικητική αυθαιρεσία του δήμου




Ο Δήμος Βύρωνα σε ανακοίνωση του αναφέρει να μην του στέλνουμε στην ιστοσελίδα στο facebook αναφορές για βλάβες, προβλήματα κλπ γιατί 

"Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί κυτίο παραπόνων για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ΄ αυτόν τον ρόλο (καταγραφή αιτήματος, προώθησή του, απάντηση κλπ).

Γι' αυτή την περίπτωση (αιτήματα, παράπονα κοκ), επίσημο κανάλι επικοινωνίας είναι οι "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΩΝ" που βρίσκονται στη σελίδα του δήμου στην παρακάτω διεύθυνση"

Κανένα πρόβλημα να το κάνουμε. Θα υπάρξει όμως ανταπόκριση; Να μην αναφέρουμε ότι αυτή η πλατφόρμα θα έπρεπε να έχει λειτουργήσει από το 2015

Βλέπουμε πολλά άρθρα από το ιστολόγιο της κίνησης "Βύρωνας η Πόλη μας" όπου έχουν απευθυνθεί στον δήμο μέσω της επίσημης οδού με πρωτόκολλο κλπ. ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΛΑΒΑΝ! και τώρα προσφεύγουν πλέον στον συνήγορο του πολίτη κατά της διοικητικής αυθαιρεσίας του δήμου

Ενδεικτικά

https://vironasipolimas.blogspot.com/2019/06/blog-post.html

https://vironasipolimas.blogspot.com/2018/12/blog-post_15.html

https://vironasipolimas.blogspot.com/2016/11/blog-post_7.html

Εμείς θα χρησιμοποιήσουμε ως κίνηση την νέα φόρμα υποβολής αιτημάτων του δήμου για θέματα επείγοντα μου χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση, αλλά θα συνεχίσουμε να αναρτούμε όλα τα κακώς κείμενα και δημοσίως ώστε όλοι οι πολίτες του Βύρωνα να ενημερώνονται για το τεράστιο έλλειμμα διοίκησης και οργάνωσης που υπάρχει, καθώς, και στα προφίλ του δήμου, να τους τα στέλνουμε και σε προσωπικό μήνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου